ПАТ "Укртелеком"
Оберіть Ваш регіон
Прес-центр Про компанію Для приватних осіб Для бізнесу Корпоративним клієнтам Довідка Ресурси Оплата
На головну
Сьогодні
18/09/2014
Апарат управління / Ресурси / Укртелеком Клуб / Питання, які найчастіше цікавлять

Укртелеком Клуб

Питання, які найчастіше цікавлять

Як можна стати членом «Укртелеком Клуб»?

Стати членом Укртелеком Клубу (тобто взяти участь у Програмі лояльності) дуже просто – потрібно лише бути користувачем послуги «Інтернет від Укртелеком», тобто підключитися до неї.

Всі користувачі послуги «Інтернет від Укртелеком» автоматично стають членами «Укртелеком Клуб».

До якого тарифного плану потрібно підключитись, щоб стати членом програми лояльності «Укртелеком Клуб»?

До будь-якого, обмежень немає. Споживач обирає найбільш оптимальний для себе тарифний план і стає користувачем послуги «Інтернет від Укртелеком». Абоненти, які придбали стартовий пакет «ОГО!Start» та активували відповідний тарифний план є членами програми лояльності «Укртелеком Клуб».

Чи є обмеження або винятки щодо участі в Програмі лояльності «Укртелеком Клуб»? 

Жодних обмежень немає.

Термін дії картки «Укртелеком Клуб», чи потрібна картка для отримання знижки в мережі Партнера?

З 01.01.2014 термін дії пластикової карти, що видавалася всім абонентам послуги доступу до мережі Інтернет «Інтернет від Укртелеком» завершено. Картка з 01.01.2014 є недійсною.

З 01.01.2014 для того щоб користуватись знижками на товари та послуги партнерів «Укртелеком Клуб» картка не потрібна.

Як можна скористатись знижками від партнерів програми?

Для отримання знижки: потрібно зайти на сторінку самообслуговування Мій Укртелеком, в розділ  програми лояльності «Укртелеком Клуб», обрати знижку від бажаного партнера «Укртелеком Клуб», а далі роздрукувати сертифікат, купон або код на знижку для придбання товарів або послуг в мережі партнера.

Як відмовитись від участі  в Програмі лояльності «Укртелеком Клуб»?

Для того, щоб відмовитись від участі в Програмі лояльності «Укртелеком Клуб» достатньо не користуватись знижками від партнерів.

Але є умова, коли Укртелеком, як організатор програми, може припинити участь абонента в програмі в односторонньому порядку:

  • якщо абонент відмовляється від послуги «Інтернет від Укртелеком»;
  • якщо абонент має заборгованість за телекомунікаційні послуги перед компанією Укртелеком.

Де можна ознайомитись з умовами Програми лояльності?

З Правилами та умовами участі в Програмі лояльності «Укртелеком Клуб» можна ознайомитись: 

Як відмовитись від участі в програмі лояльності?

Якщо абонент не хоче бути членом Укртелеком Клубу, йому просто НЕ слід користуватися знижками від партнерів програми.

Як користуватись сертифікатом в мережі партнерів?

В 2014 році в Програмі лояльності беруть участь партнери в різних категоріях. Кожен партнер має свої канали обслуговування учасників програми лояльності «Укртелеком Клуб». Отже, щоб скористатися знижкою, необхідно:

  • при купівлі товарів в одному з магазинів мережі партнера необхідно пред’явити сертифікат/купон на касі, сертифікат для друку знаходиться на сторінці самообслуговування;
  • при замовленні товару чи послуги за телефоном потрібно назвати унікальний код, який зазначено на сторінці самообслуговування;
  • при замовленні товару чи послуги за допомогою електронної пошти вказати унікальний код, який зазначено на сторінці самообслуговування в електронному листі.

Хто є офіційним організатором програми лояльності «Укртелеком Клуб»?

Організатор програми лояльності «Укртелеком Клуб» – Публічне акціонерне товариство «Укртелеком», що володіє усіма правами на управління та зміну умов Програми.





 
Карта сайту

ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18