Прес-центр Про компанію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата послуг

Філії ПАТ "Укртелеком"
На головну
Сьогодні
19/04/2014
Апарат управління / Ресурси / ОГО!Клуб / Питання, які найчастіше цікавлять

ОГО!Клуб

ОГО!Клуб

Питання, які найчастіше цікавлять

Як можна стати членом «ОГО!Клуб»?

Стати членом ОГО!Клубу (тобто взяти участь у Програмі лояльності) дуже просто – потрібно лише бути користувачем послуги «ОГО!», тобто підключитися до неї.

Всі користувачі послуги «ОГО!» автоматично стають членами «ОГО!Клуб».

До якого тарифного плану потрібно підключитись, щоб стати членом програми лояльності «ОГО!Клуб»?

До будь-якого, обмежень немає. Споживач обирає найбільш оптимальний для себе тарифний план і стає користувачем послуги «ОГО!». Абоненти, які придбали стартовий пакет «ОГО!Start» та активували відповідний тарифний план є членами програми лояльності «ОГО!Клуб».

Чи є обмеження або винятки щодо участі в Програмі лояльності «ОГО!Клуб»? 

Жодних обмежень немає.

Термін дії картки «ОГО!Клуб», чи потрібна картка для отримання знижки в мережі Партнера?

З 01.01.2014 термін дії пластикової карти, що видавалася всім абонентам послуги доступу до мережі Інтернет «ОГО!» завершено. Картка з 01.01.2014 є недійсною.

З 01.01.2014 для того щоб користуватись знижками на товари та послуги партнерів «ОГО!Клуб» картка не потрібна.

Як можна скористатись знижками від партнерів програми?

Для отримання знижки: потрібно зайти на сторінку самообслуговування Мій Укртелеком, в розділ  програми лояльності «ОГО!Клуб», обрати знижку від бажаного партнера «ОГО!Клуб», а далі роздрукувати сертифікат, купон або код на знижку для придбання товарів або послуг в мережі партнера.

Як відмовитись від участі  в Програмі лояльності «ОГО!Клуб»?

Для того, щоб відмовитись від участі в Програмі лояльності «ОГО!Клуб» достатньо не користуватись знижками від партнерів.

Але є умова, коли Укртелеком, як організатор програми, може припинити участь абонента в програмі в односторонньому порядку:

  • якщо абонент відмовляється від послуги «ОГО!»;
  • якщо абонент має заборгованість за телекомунікаційні послуги перед компанією Укртелеком.

Де можна ознайомитись з умовами Програми лояльності?

З Правилами та умовами участі в Програмі лояльності «ОГО!Клуб» можна ознайомитись: 

Як відмовитись від участі в програмі лояльності?

Якщо абонент не хоче бути членом ОГО!Клубу, йому просто НЕ слід користуватися знижками від партнерів програми.

Як користуватись сертифікатом в мережі партнерів?

В 2014 році в Програмі лояльності беруть участь партнери в різних категоріях. Кожен партнер має свої канали обслуговування учасників програми лояльності «ОГО!Клуб». Отже, щоб скористатися знижкою, необхідно:

  • при купівлі товарів в одному з магазинів мережі партнера необхідно пред’явити сертифікат/купон на касі, сертифікат для друку знаходиться на сторінці самообслуговування;
  • при замовленні товару чи послуги за телефоном потрібно назвати унікальний код, який зазначено на сторінці самообслуговування;
  • при замовленні товару чи послуги за допомогою електронної пошти вказати унікальний код, який зазначено на сторінці самообслуговування в електронному листі.

Хто є офіційним організатором програми лояльності «ОГО Клуб»?

Організатор програми лояльності «ОГО!Клуб» – Публічне акціонерне товариство «Укртелеком», що володіє усіма правами на управління та зміну умов Програми.





 
Карта сайту

ПАТ «Укртелеком»
Контакт-центр: 0-800-506-800
Довідка за телефоном: 1-76 (по Києву)
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18