Для приватних осіб Для бізнесу Для партнерів Про компанію Оплата Довідка Прес-центр Ресурси
Новини поштою

Таксофонні картки

Таксофонна картка є платіжним засобом для розрахунків за послуги телефонного зв’язку з карткових та комбінованих таксофонів.

Картки випускаються номіналами 12, 24 і 48 грн. і дозволяють телефонувати у будь-якому напрямку. Термін дії карток обмежений. Дата, до якої картка дійсна, надрукована на службовій стороні картки (сторона з чипом).

Увага! Продовження терміну дії картки або повернення споживачу невикористаної частки коштів у випадку закінчення терміну дії картки не здійснюється.

Номінал та вартість з ПДВ, грн Кількість тарифних одиниць, ТО
12 5 600
24 11 200
48 22 400

Таксофонні картки реалізовуються у торгівельній мережі в індивідуальній упаковці. За бажанням споживача, при наявності у пункті продажу пристрою контролю працездатності карток, можна перевірити стан картки.

Браковані картки, або картки що вийшли з ладу з причин, які не залежать від споживача, підлягають заміні.

Обмін бракованих карток

Якщо картка не працює, перевірте її в іншому таксофоні. Якщо і там буде такий же результат, зверніться до пункту продажу, де Ви її придбали.

Для звернення при собі необхідно мати:

  • непрацюючу таксофонну картку;
  • розрахунковий документ, який видається споживачеві в момент продажу таксофонної картки. У разі відсутності розрахункового документу, в заяві споживача необхідно вказати інформацію про місце та дату придбання таксофонної картки;
  • заяву споживача, у якій слід вказати таку інформацію:
    • прізвище, ім’я та по батькові;
    • адреса його місця проживання та контактний телефон;
    • графічний номер та номінал картки;
    • адреса таксофона, з якого здійснювалася спроба одержати послугу.

Таксофонна картка разом із заявою споживача направляється до групи технічної експертизи таксофонних карток філії Укртелекому. Термін розгляду заяви споживача – один місяць із дати подання заяви.

Таксофонні картки, які мають механічні пошкодження, обміну не підлягають.

Правила використання таксофонної картки

Послуги телефонного зв’язку з карткових таксофонів надаються із забезпеченням для всіх споживачів однакових умов обслуговування та оплати.

В різних типах таксофонів карткоприймальний пристрій розташований в різних місцях. Дізнатися, як правильно користуватись телефонною карткою на різних типах таксофонів, можна в розділі «Типи таксофонів» або з інструкції користування таксофоном, яка розміщується біля таксофону.

Для встановлення з’єднання споживач повинен:

  • зняти трубку;
  • вставити картку (не обов’язково, якщо буде використовуватися безкоштовна послуга);
  • набрати номер абонента. При встановленні міжміського або міжнародного з’єднання (номери, що починаються на 0 або 00) після набору першої цифри 0 необхідно дочекатися безперервного сигналу;
  • після відповіді абонента вести розмову. Не дозволяється вилучати картку під час розмови, це може призвести до виходу її з ладу;
  • для закінчення розмови покладіть трубку на важіль, витягніть картку.

Без використання таксофонної картки набираються телефонні номери:

  • екстрених служб 101, 102, 103, 104 (пожежна охорона, міліція, швидка медична допомога, аварійна служба газу);
  • місцеві (формат набору номеру без використання коду міста чи району) – до 31.12.2015;
  • Послуги 800 (формат набору номеру 0-800-ХХХХХХ).

Приклад Правил користування універсальним картковим таксофоном:

Правила користування таксофоном


ПАТ «Укртелеком»
Довідка для фізичних осіб за телефоном: 0-800-506-800, 044-246-68-00
Довідка для юридичних осіб за телефоном: 0-800-506-801
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

Зворотний зв'язок