Для приватних осіб Для бізнесу Для партнерів Про компанію Оплата Довідка Прес-центр Ресурси

Питання та відповіді

1. Що таке послуга Інтерактивне TV?

2. Які унікальні переваги послуги  Інтерактивне TV?

3. Як підключитись?

4. Які фільми та телеканали доступні в Інтерактивне TV?

5. Яка вартість послуги Інтерактивне TV?

6. В чому різниця між тарифними планами?

7. Як я можу підключити послугу Інтерактивне TV у випадку, якщо я не користуюсь Інтернет?

8. Чи можу я використовувати 1 пульт для управління приставкою та телевізором?

9. Що таке функція TV-запис? Як нею скористатися?

10. Що таке функція TV-пауза? Як нею скористатися?

11. Що таке функція Батьківський контроль? Як нею скористатися?

12. Як змінити пароль для послуги Батьківський контроль?

13. Що таке функція Вибране? Як нею скористатися?

14. Що таке функція Вибір мови озвучення? Як нею скористатися?

15. Що таке функція Вибір мови субтитрів? Як нею скористатися?

16. Які мови доступні для вибору субтитрів та озвучення?

17. Як змінити вибрану мову / час, що відображується?

18. Яким чином я можу додати телеканал/фільм, якого немає у списку?

19. Де я можу віднайти основні запитання та відповіді щодо користування послугою?

20. Як виглядає Телепрограма на екрані телевізора ?

Технічні питання:

21. В мене не працює послуга Інтерактивне TV/ канал. У чому може бути проблема та як її усунути?

22. Як я можу самостійно налаштувати TV-приставку?

23. Не вдається налаштувати TV-приставку, з’являється повідомлення З’єднання не знайдено/ Доступ до мережі Інтернет відсутній.

24. Яким чином я можу перезавантажити TV-приставку, якщо з технічних причин я не можу увійти у меню?

25. У мене не працює звук. У чому може бути проблема та як її усунути?

26. У мене з'їхав екран, як його налаштувати?

27. У мене викривлене зображення (відображається кубиками). У чому може бути проблема та як її усунути?

28. У мене на екрані відображається синьо-зелена смуга або чорний екран. У чому може бути проблема та як її усунути?

29. У мене озвучення телеканалу не співпадає із картинкою на екрані (розсипання картинки). У чому може бути проблема та як її усунути?

30. У мене відсутній канал/відео (зелений екран). У чому може бути проблема та як її усунути?

31. Як оновити прошивку?

32. Де я можу подивитись номер прошивки / MAC-адресу / інші технічні дані про приставку?

33. У мене не завантажується відео.

34. Відео час від часу переривається написом Відео завантажується.

35. На екрані відображається повідомлення Відсутній код активації та цифри. Що мені робити?

36. Як скинути здійснені налаштування та отримати первинні?

Питання щодо оновлення інтерфейсу послуги

37. Яким чином абонент буде попереджений про оновлення інтерфейсу екрану?

38. В мене не з’явилося повідомлення щодо оновлення прошивки

39. О якій годині буде здійснено оновлення інтерфейсу?

40. Чи буде здійснено оновлення інтерфейсу для всіх абонентів без виключення?

41. Оновлення інтерфейсу буде здійснено автоматично чи абоненту буде запропонований вибір Так/Ні?

42. Скільки по часу займає оновлення прошивки?

43. У випадку, якщо абонент вимкне TV-приставку в момент оновлення чи буде продовжено оновлення після ввімкнення приставки?

44. Якщо приставка буде вимкнена в час оновлення прошивки, після включення оновлення піде автоматично чи після підтвердження абонента?

45. Чи анулюються особисті налаштування у випадку оновлення прошивки?

46. Оновлення інтерфейсу буде проходити для всіх абонентів одразу (крім тих у кого вимкнена приставка ) чи групами?

47. Яку кількість разів на екрані телевізора буде відображене повідомлення про оновлення прошивки?

48. Чи необхідно перезавантажувати TV-приставку по живленню для оновлення прошивки.

Питання щодо нових розділів Радіо та Музика

49. Для яких тарифних планів послуги «Інтерактивне TV» будуть доступні розділи Радіо і Музика?

50. Чи будуть розширюватися в подальшому дані розділи?

51. Що означає категорія «Своє Радіо»?

52. Чи справляється вартість за користування розділами Радіо і Музика?

53. Чи є у мене можливість формування списку улюблених пісень розділу Музика?

54. Чи можу я переглядати плейлист радіостанції?

55. Чи є можливість переглядати відеокліпи в розділі Музика?

Послуга «Інтерактивне TV» надається ТОВ «Діджітал Скрінз» (ТМ “OLL TV”) за підтримки ПАТ «Укртелеком».


Корпоративний центр ПАТ «Укртелеком»
Довідка для фізичних осіб за телефоном: 0-800-506-800, 044-246-68-00
Довідка для юридичних осіб за телефоном: 0-800-506-801
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

Зворотний зв'язок