Шановні абоненти!

Наразі усі центри обслуговування Укртелеком працюють у штатному режимі згідно з чинним законодавством щодо епідеміологічної ситуації у вашому регіоні.

Тож якщо Ви живете у ЗЕЛЕНІЙ, ЖОВТІЙ або ПОМАРАНЧЕВІЙ ЗОНІ — наші центри обслуговування до ваших послуг. Вони працюють згідно з усіма правилами санітарної безпеки на час карантину: оператори мають захисні маски, рукавички та антисептик, а приміщення прибирається з застосуванням дезінфікуючих засобів. Просимо відвідувачів Центрів обслуговування абонентів також дотримуватись правил санітарної безпеки. Режим роботи наведено нижче. Будь ласка, оберіть необхідну область та перейдіть за посиланням до переліку населених пунктів.

Якщо ж Ваш населений пункт віднесено до ЧЕРВОНОЇ зони — ми опрацюємо ваше звернення та проконсультуємо вас телефоном, наведеним навпроти адреси ЦОА або за номером Контакт-центру 0800506800, де ви можете отримати інформацію щодо:

  • рахунків,
  • технічних питань,
  • замовлення та відключення послуг

Також Ви можете залишити звернення за номерами:

  • 0 800 506 800 - гаряча лінія (безкоштовно в межах України з номерiв українських операторiв);
  • 0 800 506 508 – ремонт телефону (безкоштовно в межах України з номерiв українських операторiв);
  • 0 800 506 575 – ремонт радіо (безкоштовно в межах України з номерiв українських операторiв).

Або звернутись у приватні повідомлення на сторінці Фейсбук чи заповнити форму «Зворотний зв’язок» у розділі Допомога.

Здоров‘я вам та вашим близьким!

Оберіть вашу область