Шановні абоненти!

Наразі усі центри обслуговування абонентів Укртелеком працюють у штатному режимі згідно з чинним законодавством але залежно від епідеміологічної ситуації розклад їх роботи може змінюватися у вашому регіоні.

Наші центри обслуговування до ваших послуг. Вони працюють згідно з усіма правилами санітарної безпеки на час карантину: фахівці мають захисні маски, рукавички та антисептик, а приміщення прибирається з застосуванням дезінфікуючих засобів. Просимо відвідувачів Центрів обслуговування абонентів також дотримуватись правил санітарної безпеки. Будь ласка, перед відвідуванням, уточніть режим роботи: оберіть необхідну область нижче та перейдіть за посиланням до переліку населених пунктів.

Якщо у вашому місті ми працюємо в режимі «Тільки по телефону» — ми опрацюємо ваше звернення та проконсультуємо вас за телефоном, наведеним навпроти адреси ЦОА.

Також Ви можете залишити звернення за номерами:

  • 0 800 506 800 - гаряча лінія (безкоштовно в межах України з номерiв українських операторiв);
  • 0 800 506 508 – ремонт телефону (безкоштовно в межах України з номерiв українських операторiв);
  • 0 800 506 575 – ремонт радіо (безкоштовно в межах України з номерiв українських операторiв).

Або звернутись у приватні повідомлення на сторінці Фейсбук чи заповнити форму «Зворотний зв’язок» у розділі Допомога.

Здоров‘я вам та вашим близьким!

Оберіть вашу область