Центри обслуговування абонентів

Шановні абоненти!

З 12 травня Укртелеком частково розпочинає прийом абонентів у центрах обслуговування.

План поступового відкриття Центрів обслуговування включає три етапи:

  • Перший етап розпочинається з 12 травня, відкриється близько 130 відділень Укртелеком, які розташовані в населених пунктах з населенням менше 50 тис. осіб, де відсутня несприятлива епідеміологічна ситуація.
  • Другий етап планується після 22 травня і включатиме відкриття 70 відділень Укртелеком в містах з населенням понад 50 тис. мешканців. Дата його початку залежить від рішення місцевої влади про відновлення роботи громадського транспорту.
  • Третій етап – решта відділень, розташованих у містах з несприятливою епідеміологічною ситуацією, рішення щодо відкриття яких прийматиметься індивідуально.

Інформацію щодо:

  • рахунків,
  • технічних питань,
  • замовлення та відключення послуг

ви можете отримати в телефонному режимі або в центрі обслуговування у вашому місті. Режим роботи наведено нижче. Будь ласка, оберіть необхідну область та перейдіть за посиланням до переліку населених пунктів.

Прийом відвідувачів здійснюватиметься з дотриманням протиепідеміологічних заходів. Оператори матимуть захисні маски та рукавички, антисептик, а приміщення прибиратиметься з застосуванням дезінфікуючих засобів.

Просимо відвідувачів дотримуватись правил санітарної безпеки на час карантину в разі відвідування Центрів обслуговування абонентів.

Також працює цілодобова підтримка:

  • гаряча лінія 0 800 506 800, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів);
  • 0 800 506 508 – ремонт телефону, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів);
  • 0 800 506 575 – ремонт радіо, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів)

Нагадаємо, що з 18 березня 2020 року Укртелеком тимчасово припинив фізичний прийом абонентів у своїх Центрах обслуговування. Всі комунікації з абонентами велися за допомогою альтеративних каналів комунікацій – телефону контакт-центру та контактних телефонних номерів безпосередньо центрів обслуговування абонентів, електронної пошти, форм зворотного зв’язку на сайті оператора та на сторінці в соціальній мережі.

Дотримуючись необхідних санітарних норм, фахівці компанії продовжують підтримувати роботу мережі та розбудовувати оптичний доступ.

Здоров‘я вам та вашим близьким!

Оберіть вашу область