Шановні абоненти!

Укртелеком відновлює фізичний прийом відвідувачів у майже 300 центрах обслуговування абонентів. Прийом абонентів проходить з дотриманням протиепідемічних заходів: приміщення прибираються із застосуванням дезінфікуючих засобів, а співробітники мають захисні маски, антисептик.

Зважаючи на карантинні обмеження та епідеміологічну ситуацію, у деяких населених пунктах обслуговування може відбуватися без фізичного прийому громадян, тобто за номерами телефонів, які вказано поруч із адресою центрів обслуговування абонентів. Детально про графік роботи центрів у кожній області у розділі Центри обслуговування абонентів.

Також нагадуємо, що оператор пропонує різні канали комунікації, і кожен може звертитися зручним для нього способом:

  • контакт-центр 0 800 506 800, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів);
  • форма зворотного зв'язку;
  • сторінка у соціальній мережі Фейсбук (у приватні повідомлення);
  • заявку на ремонт телефону можна зробити за номером 0 800 506 508 (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів).

Здоров‘я вам та вашим близьким!

Оберіть вашу область