Теми допомоги

  • Як мені замовити послугу телефонії?

    Ви можете замовити послугу:

    • Подзвонивши за номером Контакт-центру 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора);
    • Завітавши у найближчий центр обслуговування абонентів. Адресу найближчого центру Ви можете знайти на офіційному сайті Посилання
  • Хочу змінити тарифний план. Як це зробити?

    Зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора).

    Важливо!

    Для зміни тарифного плану необхідно мати позитивний баланс на рахунку.

    Зміна тарифного плану здійснюється безкоштовно./p>

    Зміна тарифного плану на інший можлива за наявності технічної можливості. Зміна тарифного плану можлива в будь-який день місяця, але не частіше ніж один раз на місяць.

  • Якщо я змінюю тарифний план, чи переноситься невикористаний ліміт послуг?

    При зміні тарифного плану невикористаний ліміт послуг не переноситься. З того дня, коли зміни набувають чинності, Вам нараховується повний пакет послуг за новим тарифом.

  • Я телефоную на мобільний номер. Як відбувається тарифікація?

    Облік і тарифікація телефонних розмов відбувається посекундно.

  • Їду у відпустку та хочу тимчасово призупинити послугу телефонії. Як це зробити?

    Для тимчасового призупинення надання послуги Ви можете залишити відповідну заявку, зателефонувавши у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора);

    Послугу буде призупинено з бажаної дати на термін, який Ви вкажете (від 1 до 365 календарних днів). Після вказаного Вами терміну послугу буде автоматично відновлено. Ви маєте можливість змінити строк тимчасового призупинення та відновити користування послугою телефонії раніше зазначеного терміну.

    Плату за користування послугою Пауза буде нараховано пропорційно кількості днів, протягом яких послугу було тимчасово призупинено.

    Важливо! Якщо у Вас на телефонній лінії встановлено охоронну сигналізацію, послуга тимчасового призупинення користування телефоном не надається.

    Якщо у Вас замовлено додаткові послуги, наприклад, послугу АВН, послугу пробудження,в період дії тимчасового призупинення вони не надаються та відповідно вартість за їх надання не стягується.

  • Як буде нарахований пакет послуг, якщо я призупиню надання послуги на місяць, починаючи з 10 числа поточного місяця?

    Пакет послуг фіксованого телефонного зв’язку буде нараховано у повному обсязі згідно з Вашим тарифним планом. Вартість пакету буде знято пропорційно дням місяця, в які послуга активна.
  • Мені не можуть дозвонитися. З чим це може бути пов‘язане?

    • Перевірте, чи вірно було покладено трубку після попередньої розмови. Скиньте дзвінок/встановіть коректно трубку.
    • Перевірте, чи справний Ваш телефонний апарат.
    • Перевірте, чи активна послуга. Чи немає заборгованості за Вашим договором.
    • Ви можете в автоматичному режимі зареєструвати заявку на перевірку/ремонт телефонної лінії, зателефонувавши на 0 800 506 508 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів) та користуючись підказками IVR.
  • Як часто я можу міняти тарифний план?

    Ви можете змінювати тарифний план не частіше, ніж 1 раз на місяць. Зміна тарифного плану є безкоштовною.

  • В моєму пакеті є ліміт хвилин на розмови по місту. Чи можу я перейти на пакет, де немає ліміту по місту та максимум хвилин на мобільні?

    Так, ви можете змінити тарифний план на «Домашній Безлімітний». В ньому не обмежена кількість хвилин на розмови по місту. Плюс надається 200 хвилин на розмови з абонентами мобільного зв’язку України.

  • Чи можу я підключити послугу IP-телефонії?

    Так, ви можете підключити послугу IP-телефонії «Smart Line з кодом 892». Для роботи послуги необхідно:

    • мати підключення до мережі Інтернет.

    • завантажити SIP-клієнт на ваш пристрій.

    Можливості:

    •  приймати/здійснювати голосові виклики на будь-які номери абонентів України, та навіть відео-дзвінки до інших абонентів послуги «Smart Line з кодом 892». Формат набору номерів 044 XXX XX XX;

    •  користуватися послугою на декількох пристроях - персональному комп’ютері, ноутбуці, смартфоні, апаратному IP-телефоні, який підключено до мережі Інтернет. Отримання вхідних викликів буде відбуватися на пристрій, який було зареєстровано в мережі останнім;

    • користуватись додатковими видами обслуговування (ДВО) посилання.

    Тарифи для абонентів послуги «Smart Line з кодом 892» можна дізнатись за посиланням.

  • Як мені замовити послугу Інтернет?

    Ви можете замовити послугу:

    • Подзвонивши за номером Контакт-центру 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора);

    • Завітавши у найближчий центр обслуговування абонентів. Адресу найближчого центру Ви можете знайти на офіційному сайті 

    • Заповнити відповідну заявку на сайті www.ukrtelecom.ua

  • Як замовити послугу "Кредитний період"

  • Як я можу вимірювати швидкість Інтернет?

    Ви можете перейти за посиланням та нажати кнопку «Старт». Далі відбудеться автоматичне вимірювання швидкості скачування, завантаження, Ping і Jitter.

    Ping – це затримка під час передачі пакетів між двома точками, мс.

    Jitter – це коливання затримки під час передачі пакетів.

    Рекомендуємо підключити модем напряму до комп'ютера (не через WI-FI), закрити сторонні програми (месенджери, торренти і т.д.), відкрити браузер без вкладок і виконати кілька вимірів у різний час.

  • Що може впливати на швидкість Інтернет?

    На швидкість з’єднання з Інтернет можуть впливати:

    • Швидкість у Вашому пакеті
    • Технічні характеристики Вашого WI-FI роутера
    • Некоректно налаштована антивірусна програма або встановлення декількох антивірусів одночасно
    • Завантаження певного сайту, який Ви хочете відвідати
    • Спроба одночасного завантаження декількох файлів великого об’єму.

  • В мене не працює Інтернет. З чим це пов`язано?

    • Якщо послуга надається по телефонній лінії, перевірте, чи працює телефон. Якщо працює, виповніть наступний крок. Якщо ні, зателефонуйте у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;

    • Надання послуги може бути обмежено у зв`язку із заборгованістю. Перевірити статус послуги можна, зателефонувавши у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;

    • Причиною можуть бути перепади напруги. Вимкніть модем від живлення на 3-5 хвилин, увімкніть, та перевірте, чи відновилася послуга. Якщо ні, перейдіть до наступного кроку.

    • Причиною складнощів можуть бути налаштування Вашого обладнання. Перевірте, чи вірно прописані налаштування на Вашому роутері. Для цього перейдіть за посиланням.

    • Якщо послуга надається по телефонній лінії, можливе не плотне з`єднання між розеткою і сплітером, між сплітером і роутером. Від'єднайте сплітер від телефонної розетки та від роутера. Підключіть роутер безпосередньо до телефонної розетки. Перевірте, чи з'явився доступ до Інтернет при такому варіанті підключення. Якщо доступ до Інтернету відновився, рекомендуємо Вам замінити сплітер. Якщо доступ до Інтернет не відновився, рекомендуємо:

         - зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;

    • Якщо ви зробили всі кроки, що вказані вище, та з боку компанії немає обмежень у наданні послуги, рекомендуємо викликати майстра.
  • Як можна змінити тарифний план?

    • зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;

    • заповнити заявку на сайті  www.my.ukrtelecom.ua

  • Їду у відпустку та хочу тимчасово призупинити послугу. Як це зробити?

    Для тимчасового призупинення надання послуги Ви можете залишити відповідну заявку, зателефонувавши у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00.

    Послугу буде призупинено з бажаної дати на термін, який Ви вкажете. Мінімальний термін тимчасового призупинення користування послугою телефонія – 1 доба, максимальний – 1 рік. Для користувачів послуги «Оптичний Інтернет» послуга тимчасового призупинення надається загальним строком не більше, ніж на 90 календарних днів протягом календарного року. Після вказаного Вами терміну послугу буде автоматично відновлено.

    Важливо! Якщо у Вас замовлено додаткові послуги, наприклад, Інтерактивне TV, Статична IP-адреса, на час призупинення основної послуги абонплата за них знімається у повному обсязі.

  • Як підключити та налаштувати роутер/модем?

  • Як налаштувати VDSL-модем?

  • Чи надається гарантія на модем, що я придбав у вашому ЦОА?

    Так. Якщо Ви придбали модем за стандартну вартість, гарантія на обладнання становить 12 місяців.

    Якщо ви взяли модем у користування на умовах оренди, гарантія становить 24 місяці.

  • Як підключити Інтерактивне TV?

    Для підключення:

  • Чим відрізняються тарифні плани?

    Пакети відрізняються кількістю каналів, різноманіттям фільмів у розділі Відеотека, кількістю кінозалів, наявністю HD каналів. Але головні переваги послуги доступні всім! Для користувачів всіх пакетів є можливість користуватись зручними функціями ТВ-архів, ТВ-пауза, Перезапуск, Батьківський контроль, Вибране та слідкувати за розкладом телепередач, що Вас цікавлять.

  • Чи надає компанія ТВ-приставку для користування послугою на телевізорі?

    Так, ви можете взяти ТВ-приставку у тимчасове користування або придбати її, звернувшись у центр обслуговування абонентів Укртелеком.

    Компанія надає ТВ-приставку MAG 255. Її укомплектовано:
    • Пультом дистанційного управління
    • Зовнішнім блоком живлення
    • Телевізійним кабелем 3хRCA (тюльпан)
    • Інструкцією користувача.

    Більш детально про встановлення приставки та додаткове обладнання тут

    Для Вашої зручності доставку та налаштування обладнання може здійснити наш працівник.

  • Як мені користуватись Інтерактивним ТV на смартфоні/планшеті?

    Для користування послугою на мобільному пристрої необхідно:

    • Універсальна інструкція з налаштування мобільного додатку "Інтерактивне TV"
    • встановити мобільний додаток Інтерактивне TV через Google Play або App Store
    • авторизуватись у додатку, ввівши код активації. Код активації можна отримати, подзвонивши у Контакт центр 0800 506 800, або звернувшись у Центр обслуговування абонентів.

    Вимоги до пристроїв:

    • Мобільні телефони та планшети Android (Версія операційної системи: 4.0.3 або більш пізня)
    • IPad / iPhone (версія операційної системи: iOS 7.0 або більш пізня) .
  • Чи можу я користуватись одним пультом для керування ТВ-приставкою та телевізором?

    Так.  Для цього необхідно здійснити прості налаштування:

    • Натисніть кнопки 234234.png та 2222.png і утримуйте біля 2 секунд, поки зелена копка почне горіти яскравіше. Це означає, що пульт готовий до програмування.
    • Натисніть кнопку 234234.png для програмування, тоді зелена кнопка почне мерехтіти.
    • Розташуйте випромінювачі пультів телевізора та ТВ-приставки один навпроти одного на відстані приблизно 1 см.
    • На пульті телевізора натисніть і тримайте кнопку Увімкнути/Вимкнути 2 секунди. Цією кнопкою Ви зможете запрограмувати пульт ТВ-приставки.
    • Кнопка 234234.png ТВ-приставки почне мерехтіти. Це означає, що пульт запрограмований.
    • Натисніть кнопки 234234.png та 2222.png для збереження. Червона лампочка повинна згаснути.
  • Як мені встановити список, в якому будуть мої улюблені канали та відео?

    Ви можете скористатися функцією «Вибране», що дозволяє додавати обрані відео та телеканали в окремий список для швидкого доступу до них. Оберіть відео/телеканали, який ви хочете додати до списку «Вибране», та натисніть на кнопку 33333.png . Повторне натискання цієї кнопки знімає відео/телеканали з Вибраного. Ви можете формувати список вибраного окремо для кожного розділу: для телеканалів і Відеотеки. Ваші улюблені відео та телеканали, які Ви додали у Вибране, буде виділено жовтою зірочкою 44444.png.

  • Як мені змінити мову озвучення?

    Ви можете обрати для озвучення українську, російську та англійську мови для телепередач або фільмів.

    Наявність доступних мов озвучення відображається позначенням 55555.png в меню відтворення відео або телепрограми.

    Налаштування мови озвучення здійснюється натисканням кнопки 66666.png на пульті ТВ-приставки.

  • Як мені налаштувати ТВ-приставку?

    Для налаштування ТВ-приставки радимо скористатися Інструкцією

    Також Ви можете замовити підключення до послуги Інтерактивне ТV  працівниками «Укртелеком» (доставка, налаштування обладнання, виконання інсталяційних робіт, прокладання кабелю). 
  • Як використовувати «ТВ-паузу»?

    Функція «ТВ-паузи» зупиняє ефір телеканалу до 10 хвилин. У будь-який момент Ви можете повернутись до прямого ефіру або дивитись телеканал з відставанням в часі.

    Щоб поставити програму на «ТВ-паузу», використовуйте відповідну кнопку на пульті ТВ-приставки або виберіть пункт «Пауза» в меню плеєра.

    Після 10 хвилин Ви автоматично повернетесь до перегляду в прямому ефірі.

  • Як перемикати телеканали під час прямого ефіру?

    Щоб перемикати телеканали, використовуйте кнопки «Вгору-Вниз» або «Сhan +/-» на пульті ТВ-приставки, кнопку «Список каналів» в меню плеєра або поверніться в Меню до «ТВ канали» і перегляньте повний перелік доступних вам каналів.

  • Як включити субтитри до відео?

    Перелік доступних мов субтитрів представлений в картці фільму, під описом. Щоб вибрати мову фільму/серіалу, натисніть «Дивитися», а потім кнопку «Субтитри» в меню плеєра.

  • Як скористатись функцією «Батьківський контроль»?

    Сховати телеканали та відео за допомогою функції «Батьківський контроль» можна використовуючи кнопку «F4» на пульті ТВ-приставки. Відео буде відзначено замком, а для його перегляду потрібно буде ввести пароль.

    Рекомендуємо встановити надійний пароль в розділі «Налаштування» / «Батьківський контроль».

  • Як дивитись кінозали?

    Щоб дивитись кінозали, зайдіть в розділ «ТВ канали». Знайдіть у списку «Кінозали OLL.TV» та натисніть «ОК» на пульті дистанційного керування.

    В категорії «Кінозали OLL.TV» розміщені тематичні колекції фільмів, серіалів та шоу - «OLL.TV Дітям», «OLL.TV Comedy Club» і т.д.

    Зміст кінозалів може змінюватися на розсуд постачальника послуги.

  • Що робити, якщо відео має погану якість?

    Якщо відео з відеотеки відтворюється в низькій розподільній здатності:

    • Відкрийте декілька інших відео та перевірте їх якість зображення.
    • Перевірте швидкість Інтернет-з'єднання в даний момент.
    • Якщо ваша ТВ-приставка має бездротове підключення до мережі Інтернет, спробуйте підключитись через кабель та перевірте якість зображення відео ще раз.
    • Якщо ви переконались, що декілька відео відображаються в поганій якості і жодна з вище рекомендованих маніпуляцій не допомогла, зверніться в Службу підтримки за номером 0 800 506 800
  • Що робити, якщо відео має розмите зображення?

    Якщо при запуску відео ви бачите нечітке, розмите зображення, перевірте налаштування телевізора. У розділі «Режим зображення» встановіть «Стандартний» або «Авто».

  • Що робити, якщо телеканал або відео не відкривається?

    Якщо після запуску будь-якого телеканалу або відео ви бачите чорний екран або будь-яке інше некоректне відтворення:

    • Перевірте, чи коректно підключена ТВ-приставка до телевізора.
    • Якщо є підозра на несправність лінії залиште заявку на виклик майстра в Службі підтримки за номером 0 800 506 800.
  • Що робити, якщо «сиплеться» зображення телеканалів?

    Якщо при перегляді телеканалів зображення «сиплеться» (розпадається на квадрати):

    • Перезавантажте ТВ-приставку, а потім Wi-Fi-роутер або модем.
    • Якщо зображення як і раніше «сиплеться», перевірте швидкість Інтернет-підключення. Рекомендується використовувати широкосмугове з'єднання зі швидкістю скачування не менше 1.5 Мбіт/с для перегляду в якості 360р. Щоб насолоджуватися HD-якістю перегляду (1080р), рекомендується використовувати Інтернет-підключення зі швидкістю не менше ніж 6 Мбіт/с.
  • Що робити, якщо під час перегляду телеканалу «викидає» в загальний список каналів?

    Якщо під час перегляду телеканалу Вас «викидає» в розділ «ТВ-канали»:

    • Перезавантажте ТВ-приставку, Wi-Fi роутер або модем. Якщо помилка залишилась, зверніться в Службу підтримки за номером 0 800 506 800.
  • Що робити, якщо немає звуку?

    Якщо після запуску телеканалу або відео ви не чуєте звуковий супровід:

    • Перевірте, чи ввімкнений звук.
    • Переконайтесь, що пристрої відтворення (акустична система і т.п.) підключені правильно.
    • Перевірте наявність і швидкість з'єднання пристрою з Інтернетом. Рекомендується використовувати широкосмугове з'єднання зі швидкістю скачування від 1,5 Мбіт/с (для перегляду в якості 360р). Для перегляду відео у HD-якісті (1080р), рекомендовано використовувати Інтернет-підключення не менше 6 Мбіт/с.
    • Перезавантажте додаток.
    • Запустіть відео ще раз.
    • Якщо відео як і раніше відтворюється без звуку, зверніться в Службу підтримки за номером 0 800 506 800.
  • Що робити, якщо ТВ-приставка не реагує на пульт дистанційного керування?

    Якщо у вас виникли складнощі з керуванням переглядом за допомогою пульту дистанційного керування:

    • Замініть батарейки та перевірте роботу пульту ще раз. Якщо проблема не вирішилась, оформіть заявку на виклик майстра для заміни обладнання.
  • Що означає «Тип телевізора вибраний невірно»?

    Якщо, увімкнувши телевізор в перший раз, Ви бачите на екрані повідомлення «Тип телевізора вибраний невірно»:

    • Перезавантажте ТВ-приставку, поверніться до базових налаштувань і виберіть коректний режим відео.
    • Якщо є така можливість, підключіть ТВ-приставку до іншого телевізора та перезавантажте її. Поверніться до базових налаштувань та виберіть коректний режим відео.
  • Що робити, якщо з'явився напис «Відсутній доступ в мережу Інтернет»?

    Якщо після запуску OLL.TV, вже в процесі використання ТВ-приставки або прямо під час перегляду на екрані телевізора з'являється напис «Відсутній доступ в мережу Інтернет», необхідно протестувати своє з'єднання. Перезавантажте ТВ-приставку, а потім Wi-Fi роутер або модем. Якщо Інтернет-з'єднання не було встановлено, зверніться в Службу підтримки за номером 0 800 506 800.

  • Чому на екрані телевізора з'являється напис «Введіть код активації»?

    Якщо після запуску, вже в процесі використання ТВ-приставки/додатку або прямо під час перегляду на екрані телевізора з'являється напис «Введіть код активації», можливо, сталася помилка ідентифікації абонента. Введіть код активації, який Ви отримали при підключенні. Якщо доступ як і раніше не з’явився, знайдіть серійний номер вашої ТВ-приставки і зверніться до Служби підтримки за номером 0 800 506 800.

  • Як перевірити, чи надійшла оплата?

    Для перевірки зарахування оплати Ви можете подзвонити за номером Контакт-центру 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів).

  • Як самостійно сформувати паперовий рахунок для оплати?

    Переглянути/роздрукувати свій рахунок можна на офіційному сайті компанії  у розділі «Роздрукувати рахунок»  (достатньо ввести номер телефону з міжміським кодом (10 цифр) або номер особового рахунку (16 цифр).

    Ми рекомендуємо вносити сплату швидко та зручно:

    • на сайті Укртелеком в розділі «Оплата» (без комісії);
    • за допомогою платіжних онлайн систем. Наприклад, на сайті Portmone або Приват24.

  • Я їду у відпустку. Як мені тимчасово призупинити надання послуги телефонія? Скільки я буду платити?

    Для тимчасового припинення надання послуг телефонії Ви можете зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів).  

    Вартість послуги тимчасового призупинення надання послуги та її подальшого підключення можна подивитися – за посиланням для послуги Телефонія та для послуги Інтернет.

    ВАЖЛИВО! Якщо у Вас встановлено охоронну сигналізацію, замовити тимчасове призупинення номеру неможливо!

  • Я часто телефоную на мобільні номери зі стаціонарного телефона. Тарифікація похвилинна чи посекундна?

    Тарифікація відбувається посекундно. Для економії коштів ми рекомендуємо Вам тарифний план «Домашній безлімітний». До цього пакета включено 200 хвилин на розмови з мобільними номерами.

  • З чого складається «сума до сплати», зазначена в рахунку?

    • В "суму до сплати" входять:
    • заборгованість на початок місяця (якщо вона є)
    • нарахування плати по основним та додатковим послугам, що у Вас підключені
    • нарахування за телефонні розмови понад  пакетні хвилини
    • передплата (аванс) на наступний місяць
    • сума до сплати  враховує залишок та всі оплати, що ви вносили протягом розрахункового періоду.
  • Як мені поповнити рахунок онлайн? Чи сплачуватиму я комісію?

    Ви можете здійснити оплату на сайті Укртелеком. Заходьте за посиланням. Вам достатньо ввести номер телефону у форматі +380 ХХ ХХХ ХХ ХХ, або номер особового рахунку у форматі 16 цифр (ХХХХХХХХХХХХХХХХ). У разі оплати через форму на сайті комісія не стягується. Кошти зараховуються протягом доби.

  • Як дізнатися, скільки коштів на рахунку?

    Ви можете перевірити баланс:

    • У паперовому/електронному рахунку;
    • За номером Контакт-центру 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів);
    • А на сайті Укртелекому в розділі оплата можна перевірити суму до сплати.
  • Що робити, якщо я під час оплати невірно вказав номер особового рахунку/телефону?

    Зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800)506 800 та надати інформацію про назву установи (банк, термінал), де було здійснено платіж, номер платіжного документа, суму, дату та час здійснення оплати.

  • Коли мені краще сплачувати рахунок?

    Ми рекомендуємо сплачувати рахунки якнайшвидше, але не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом/місяцем, для безперервного користування послугами. Зверніть увагу! У разі сплати через відділення Укрпошти або банку, час зарахування коштів може збільшуватись до декількох робочих діб.

  • Чи обов‘язково сплачувати аванс?

    Ми працюємо за авансовою системою оплати рахунків. Саме тому ми радимо сплачувати аванс для безперервного користування послугами.

  • Які існують способи отримання рахунків?

    Ви можете отримувати рахунки:

    • самостійно сформувавши рахунок на сайті Укртелекому;
    • на електронну пошту;
    • у паперовому вигляді. Ми радимо відмовитись від паперової форми рахунку для збереження природи. Рекомендуємо оплачувати послуги через Інтернет (наприклад, Portmone) або платіжні термінали. Після введення номера телефона або особового рахунку, Ви побачите суму до сплати безпосередньо у платіжній системі.
  • Хочу змінити спосіб доставки рахунку. Як це зробити?

    Ви можете змінити спосіб доставки рахунку:

    • через форму зворотного зв‘язку, вказавши Вашу електрону адресу;
    • подзвонивши у Контакт-центр за номером 0(800)506 800.
  • Мені відключили телефон/Інтернет за борг. Що зробити для відновлення послуги?

    Для відновлення послуги необхідно якнайшвидше сплатити рахунок. Активація послуги відбудеться протягом робочої доби після зарахування коштів на Ваш рахунок. Для швидкого зарахування коштів рекомендуємо користуватись формою оплати на сайті  (достатньо ввести номер телефону з кодом або номер особового рахунку, 16 цифр). Ми рекомендуємо сплачувати рахунок до 20 числа для безперервного користування послугою.

  • Де я можу дізнатися інформацію про перерахунок?

    Якщо у розрахунковому місяці було здійснено перерахунок, Ви побачите цю інформацію у рядку «Інше» електронного/паперового рахунку.

  • Хочу змінити Тарифний План 10 числа. Як буде нараховуватись абонентна плата?

    Абонентну плату буде нараховано пропорційно дням користування певним тарифним планом. Тобто, з 1 по 10 число включно буде нараховуватись абонплата за діючим тарифним планом, з 11 по останній день розрахункового місяця абонплату буде нараховано за новим тарифним планом. 

  • Як мені розібратись у рахунку, що ви надіслали (із чого складається рахунок)?

    Роз’яснення до паперового рахунка з авансом


                                 bill.png

    1. Реквізити одержувача платежу.
    2. Реквізити абонента.
    3. Розрахунковий період, за який сформований рахунок.
    4. Дата формування рахунку у системі розрахунків.
    5. Cума заборгованості або залишку на перше число розрахункового періоду.
    6. Cума оплат, що надійшли на особовий рахунок абонента протягом розрахункового періоду.
    7. Нарахування за послуги у розрахунковому місяці, наприклад:
      • щомісячна плата за тарифним планом, що включає послуги телефонії, Інтернет, Інтерактивне TV, оренди обладнання тощо.
      • дзвінки на мобільні номери, міжміські та місцеві розмови.

      Плата за такі дзвінки здійснюється за понадлімітне використання секунд відповідно до обраного абонентом тарифного плану.

    8. Перерахунки за попередні періоди, відшкодування на користь абонента або оператора.  Детальніше у п.15.
    9. Сума заборгованості або залишку на перше число місяця, що наступає за розрахунковим.
    10. Сума передплати на наступний розрахунковий період. Це сума усіх абонплат за послуги, що підключено (телефон, Інтернет, Інтерактивне TV, оренда обладнання тощо).
    11. Сума до сплати з урахуванням передплати.
    12. Обов’язковий термін оплати.
    13. Деталізація нарахувань щодо послуг, отриманих абонентом у розрахунковому періоді.
    14. Перелік послуг, що входять до Вашого тарифного плану.
    15. Додаткові нарахування, що увійшли у рядок «Інше» (п.8):
      • перерахунки за попередні періоди;
      • відшкодування на користь абонента;
      • відшкодування на користь оператора;

      Податки: ПДФО та Військовий збір.

    16. Деталізація розмов міжміського, міжнародного телефонного зв’язку тощо. Якщо обсяг розмов в межах ліміту тарифного плану, поле «Вартість» буде порожнім.

Оберіть послугу, яку треба перевірити



Не працює телефон

Перевірте, чи справний Ваш телефонний апарат