Ви можете замовити послугу:
Зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора).
Важливо!
Для зміни тарифного плану необхідно мати позитивний баланс на рахунку.
Зміна тарифного плану здійснюється безкоштовно./p>
Зміна тарифного плану на інший можлива за наявності технічної можливості. Зміна тарифного плану можлива в будь-який день місяця, але не частіше ніж один раз на місяць.
При зміні тарифного плану невикористаний ліміт послуг не переноситься. З того дня, коли зміни набувають чинності, Вам нараховується повний пакет послуг за новим тарифом.
Облік і тарифікація телефонних розмов відбувається посекундно.
Для тимчасового призупинення надання послуги Ви можете залишити відповідну заявку, зателефонувавши у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора);
Послугу буде призупинено з бажаної дати на термін, який Ви вкажете (від 1 до 365 календарних днів). Після вказаного Вами терміну послугу буде автоматично відновлено. Ви маєте можливість змінити строк тимчасового призупинення та відновити користування послугою телефонії раніше зазначеного терміну.
Плату за користування послугою Пауза буде нараховано пропорційно кількості днів, протягом яких послугу було тимчасово призупинено.
Важливо! Якщо у Вас на телефонній лінії встановлено охоронну сигналізацію, послуга тимчасового призупинення користування телефоном не надається.
Якщо у Вас замовлено додаткові послуги, наприклад, послугу АВН, послугу пробудження,в період дії тимчасового призупинення вони не надаються та відповідно вартість за їх надання не стягується.
Ви можете змінювати тарифний план не частіше, ніж 1 раз на місяць. Зміна тарифного плану є безкоштовною.
Так, ви можете змінити тарифний план на «Домашній Безлімітний». В ньому не обмежена кількість хвилин на розмови по місту. Плюс надається 1000 хвилин на розмови з абонентами мобільного зв’язку України.
Так, ви можете підключити послугу IP-телефонії «Smart Line з кодом 892». Для роботи послуги необхідно:
мати підключення до мережі Інтернет.
завантажити SIP-клієнт на ваш пристрій.
Можливості:
приймати/здійснювати голосові виклики на будь-які номери абонентів України, та навіть відео-дзвінки до інших абонентів послуги «Smart Line з кодом 892». Формат набору номерів 044 XXX XX XX;
користуватися послугою на декількох пристроях - персональному комп’ютері, ноутбуці, смартфоні, апаратному IP-телефоні, який підключено до мережі Інтернет. Отримання вхідних викликів буде відбуватися на пристрій, який було зареєстровано в мережі останнім;
користуватись додатковими видами обслуговування (ДВО) посилання.
Тарифи для абонентів послуги «Smart Line з кодом 892» можна дізнатись за посиланням.
Відключення електроенергії – наша нова буденність. Але Укртелеком готовий прийняти новий виклик сьогодення і забезпечувати надання послуг доступу до мережі Інтернет навіть в умовах тимчасової відсутності електроживлення. Наразі таку можливість забезпечено командою Укртелеком для двох основних технологій надання послуг Інтернет – доступу xDSL та оптичного інтернету PON.
Перевірити, що ваша адреса резервується командою Укртелеком можна за допомогою консультації із представником Укртелекому:
Якщо ваша адреса має технічну можливість резервного підключення до мережі Інтернет командою Укртелеком, вам потрібно зробити кроки, які детально описані в інструкції.
Ви можете завантажити ІНСТРУКЦІЮ ТУТ
Скористатись таким методом можуть абоненти як оптичної, так і мідної мережі, метод універсальний для всіх. Підключення через power-банк не знижує швидкість, тож обирайте свій тариф і будьте онлайн.
Ви можете замовити послугу:
Подзвонивши за номером Контакт-центру 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора);
Завітавши у найближчий центр обслуговування абонентів. Адресу найближчого центру Ви можете знайти на офіційному сайті
Заповнити відповідну заявку на сайті ukrtelecom.ua
Ви можете перейти за посиланням та нажати кнопку «Старт». Далі відбудеться автоматичне вимірювання швидкості скачування, завантаження, Ping і Jitter.
Ping – це затримка під час передачі пакетів між двома точками, мс.
Jitter – це коливання затримки під час передачі пакетів.
Рекомендуємо підключити модем напряму до комп'ютера (не через WI-FI), закрити сторонні програми (месенджери, торренти і т.д.), відкрити браузер без вкладок і виконати кілька вимірів у різний час.
На швидкість з’єднання з Інтернет можуть впливати:
Якщо послуга надається по телефонній лінії, перевірте, чи працює телефон. Якщо працює, виповніть наступний крок. Якщо ні, зателефонуйте у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;
Надання послуги може бути обмежено у зв`язку із заборгованістю. Перевірити статус послуги можна, зателефонувавши у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;
Причиною можуть бути перепади напруги. Вимкніть модем від живлення на 3-5 хвилин, увімкніть, та перевірте, чи відновилася послуга. Якщо ні, перейдіть до наступного кроку.
Причиною складнощів можуть бути налаштування Вашого обладнання. Перевірте, чи вірно прописані налаштування на Вашому роутері. Для цього перейдіть за посиланням.
зателефонувати у Контакт-центр:
Для тимчасового призупинення надання послуги Ви можете залишити відповідну заявку, зателефонувавши у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00.
Послугу буде призупинено з бажаної дати на термін, який Ви вкажете. Мінімальний термін тимчасового призупинення користування послугою телефонія – 1 доба, максимальний – 1 рік. Після вказаного Вами терміну послугу буде автоматично відновлено.
Важливо! Якщо у Вас замовлено додаткові послуги, наприклад, Інтерактивне TV, Статична IP-адреса, на час призупинення основної послуги абонплата за них знімається у повному обсязі.
Так. Якщо Ви придбали модем за стандартну вартість, гарантія на обладнання становить 12 місяців.
Якщо ви взяли модем у користування на умовах оренди, гарантія становить 24 місяці.
Для підключення:
залиште заявку на сайті у розділі «MEGOGO TV», чи у розділі «Акції» для нових абонентів, або існуючих абонентів;
подзвоніть у Контакт-центр за номером 0(800) 506 889, (044)246 68 00;
завітайте у найближчий центр обслуговування абонентів. Адресу найближчого центру Ви можете знайти на офіційному сайті;
скористайтесь Універсальною інструкцією з налаштування додатків на мобільних пристроях та телевізорах
Пакети відрізняються кількістю каналів, різноманіттям фільмів у розділі Відеотека, кількістю кінозалів, наявністю HD каналів. Але головні переваги послуги доступні всім! Для користувачів всіх пакетів є можливість користуватись зручними функціями ТВ-архів, ТВ-пауза, Перезапуск, Батьківський контроль, Вибране та слідкувати за розкладом телепередач, що Вас цікавлять.
Ви можете взяти ТВ-приставку MAG 255 у тимчасове користування. Крім того, ви можете придбати ТВ-приставку MAG 255 або Медіаплеєр iNeXT TV4, звернувшись у центр обслуговування абонентів Укртелеком.
Більш детально про встановлення приставки та додаткове обладнання тут
Для Вашої зручності доставку та налаштування обладнання може здійснити наш працівник.
Для користування послугою на мобільному пристрої необхідно:
Вимоги до пристроїв:
Так. Для цього необхідно здійснити прості налаштування:
Ви можете скористатися функцією «Вибране», що дозволяє додавати обрані відео та телеканали в окремий список для швидкого доступу до них. Оберіть відео/телеканали, який ви хочете додати до списку «Вибране», та натисніть на кнопку . Повторне натискання цієї кнопки знімає відео/телеканали з Вибраного. Ви можете формувати список вибраного окремо для кожного розділу: для телеканалів і Відеотеки. Ваші улюблені відео та телеканали, які Ви додали у Вибране, буде виділено жовтою зірочкою
.
Ви можете обрати для озвучення українську, російську та англійську мови для телепередач або фільмів.
Наявність доступних мов озвучення відображається позначенням в меню відтворення відео або телепрограми.
Налаштування мови озвучення здійснюється натисканням кнопки на пульті ТВ-приставки.
Функція «ТВ-паузи» зупиняє ефір телеканалу до 10 хвилин. У будь-який момент Ви можете повернутись до прямого ефіру або дивитись телеканал з відставанням в часі.
Щоб поставити програму на «ТВ-паузу», використовуйте відповідну кнопку на пульті ТВ-приставки або виберіть пункт «Пауза» в меню плеєра.
Після 10 хвилин Ви автоматично повернетесь до перегляду в прямому ефірі.
Щоб перемикати телеканали, використовуйте кнопки «Вгору-Вниз» або «Сhan +/-» на пульті ТВ-приставки, кнопку «Список каналів» в меню плеєра або поверніться в Меню до «ТВ канали» і перегляньте повний перелік доступних вам каналів.
Перелік доступних мов субтитрів представлений в картці фільму, під описом. Щоб вибрати мову фільму/серіалу, натисніть «Дивитися», а потім кнопку «Субтитри» в меню плеєра.
Сховати телеканали та відео за допомогою функції «Батьківський контроль» можна використовуючи кнопку «F4» на пульті ТВ-приставки. Відео буде відзначено замком, а для його перегляду потрібно буде ввести пароль.
Рекомендуємо встановити надійний пароль в розділі «Налаштування» / «Батьківський контроль».
Щоб дивитись кінозали, зайдіть в розділ «ТВ канали». Знайдіть у списку «Кінозали OLL.TV» та натисніть «ОК» на пульті дистанційного керування.
В категорії «Кінозали OLL.TV» розміщені тематичні колекції фільмів, серіалів та шоу - «OLL.TV Дітям», «OLL.TV Comedy Club» і т.д.
Зміст кінозалів може змінюватися на розсуд постачальника послуги.
Якщо відео з відеотеки відтворюється в низькій розподільній здатності:
Якщо при запуску відео ви бачите нечітке, розмите зображення, перевірте налаштування телевізора. У розділі «Режим зображення» встановіть «Стандартний» або «Авто».
Якщо після запуску будь-якого телеканалу або відео ви бачите чорний екран або будь-яке інше некоректне відтворення:
Якщо при перегляді телеканалів зображення «сиплеться» (розпадається на квадрати):
Якщо під час перегляду телеканалу Вас «викидає» в розділ «ТВ-канали»:
Якщо після запуску телеканалу або відео ви не чуєте звуковий супровід:
Якщо у вас виникли складнощі з керуванням переглядом за допомогою пульту дистанційного керування:
Якщо, увімкнувши телевізор в перший раз, Ви бачите на екрані повідомлення «Тип телевізора вибраний невірно»:
Якщо після запуску MEGOGO TV, вже в процесі використання ТВ-приставки або прямо під час перегляду на екрані телевізора з'являється напис «Відсутній доступ в мережу Інтернет», необхідно протестувати своє з'єднання. Перезавантажте ТВ-приставку, а потім Wi-Fi роутер або модем. Якщо Інтернет-з'єднання не було встановлено, зверніться в Службу підтримки за номером 0 800 506 800.
Якщо після запуску, вже в процесі використання ТВ-приставки/додатку або прямо під час перегляду на екрані телевізора з'являється напис «Введіть код активації», можливо, сталася помилка ідентифікації абонента. Введіть код активації, який Ви отримали при підключенні. Якщо доступ як і раніше не з’явився, знайдіть серійний номер вашої ТВ-приставки і зверніться до Служби підтримки за номером 0 800 506 800.
Якщо Ви сплачуєте через мережу Інтернет (на сайті Укртелеком чи через онлайн банкінг) зарахування коштів на Ваш особовий рахунок відбувається протягом 30-60 хвилин. При сплаті через відділення банків, IBOX чи Укрпошту, оплата може зараховуватися від 2-х до 5-ти днів. Для перевірки зарахування оплати Ви можете зателефонувати за номером 0800506800, за допомогою голосового помічника зазначити номер телефону (в форматі 0-код населеного пункту-номер телефону, загалом 10 цифр) або особового рахунку (загалом 16 цифр). Після цього поставити питання помічнику: «зарахований платіж». Голосовий помічник перевірить інформацію по останнім зарахованим Оплатам та надасть інформацію.
Переглянути/роздрукувати свій рахунок можна на офіційному сайті компанії у розділі «Роздрукувати рахунок» (достатньо ввести номер телефону з міжміським кодом (10 цифр) або номер особового рахунку (16 цифр).
Ми рекомендуємо вносити сплату швидко та зручно:
Для тимчасового припинення надання послуг телефонії Ви можете зателефонувати у Контакт-центр за номером 0800506800, за допомогою голосового помічника зазначити номер телефону (в форматі 0-код населеного пункту-номер телефону, загалом 10 цифр) або особового рахунку (загалом 16 цифр). Після цього поставити питання помічнику: «призупинити телефон» або «замовити послугу Пауза».
Також Ви можете оформити електронне звернення на сайті Укртелеком => Допомога => Залишити звернення (зверху сайту, зліва)
Вартість послуги тимчасового призупинення надання послуг (Пауза) можна подивитися – за посиланням для послуги Телефонія та для послуги Інтернет.
ВАЖЛИВО! Якщо у Вас встановлено охоронну сигналізацію, замовити тимчасове призупинення номеру неможливо!
Долучайтеся до ініціативи збереження лісів - відмовившись від паперових рахунків ви збережете одне дерево за рік! Отримуйте рахунки онлайн або просто продовжуйте сплачувати послуги Укртелекому через будь-яку систему електронних платежів.
Замовляйте отримання рахунків онлайн в Viber або e-mail:
Таким чином Ви надаєте згоду на непаперову форму отримання рахунків..
Сплачуйте рахунки на сайті Укртелеком легко та без комісії в розділі «Оплата».
Для безперервного користування послугами рекомендуємо сплачувати рахунки вчасно з рекомендованим авансом.
Сподіваємося на Вашу підтримку та дякуємо за збереження лісів України!
Тарифікація відбувається посекундно. Для економії коштів ми рекомендуємо Вам тарифний план «Домашній базовий», в який включено 500 хвилин для дзвінки на мобільні номери, або «Домашній безлімітний». До цього пакета включено 1000 хвилин на розмови з мобільними номерами. Детальньше з умовами тарифних пакетів Ви можете ознайомитися тут
Ви можете здійснити оплату на сайті Укртелеком. Заходьте за посиланням. Вам достатньо ввести номер телефону у форматі +380 ХХ ХХХ ХХ ХХ, або номер особового рахунку у форматі 16 цифр (ХХХХХХХХХХХХХХХХ). У разі оплати через форму на сайті комісія не стягується. Кошти зараховуються протягом доби.
Рахунки виставляються 1 раз на місяць та доступні для перегляду на сайті Укртелеком у розділі Оплата після 7 числа кожного місяця. В рахунку Ви можете перевірити суму до сплати та суму оплат за останній розрахунковий період. Якщо Вас цікавить інформація щодо зарахування коштів після оплати, будь ласка, ознайомтеся з інформацією у пункті «Як перевірити чи надійшла оплата»
Для перенесення коштів Вам необхідно оформити електронне звернення на сайті Укртелеком => Допомога => Залишити звернення (зверху сайту, зліва). До звернення додати заяву (в довільній формі) на ім’я Директора АТ Укртелеком. В заяві зазначити номер телефону/особового рахунку на який було здійснено помилковий платіж та номер телефону/особового рахунку на який необхідно перенести оплату. Також просимо додати фото документу, що підтверджує проведення помилкової оплати.
Для уникнення заборгованості та блокування послуг, рекомендуємо сплачувати за послуги до 20 числа кожного місяця. Звертаємо увагу, що час зарахування коштів на Особовий рахунок залежить від способу оплати рахунку. Якщо Ви сплачуєте через мережу Інтернет (на сайті Укртелеком чи через онлайн банкінг) зарахування коштів на Ваш особовий рахунок відбувається протягом 30-60 хвилин. При сплаті через відділення банків, IBOX чи Укрпошту, оплата може зараховуватися від 2-х до 5-ти днів. Дізнатися суму до сплати Ви можете самостійно, на сайті Укртелеком у розділі Оплата, щомісяця після 7-ого числа.
Ми працюємо за авансовою системою оплати рахунків. Саме тому ми радимо сплачувати аванс для безперервного користування послугами.
Ви можете отримувати рахунки:
Ви можете змінити спосіб доставки рахунку:
Для відновлення послуги необхідно якнайшвидше сплатити рахунок. Активація послуги відбудеться протягом робочої доби після зарахування коштів на Ваш рахунок. Для швидкого зарахування коштів рекомендуємо користуватись формою оплати на сайті (достатньо ввести номер телефону з кодом або номер особового рахунку, 16 цифр). Ми рекомендуємо сплачувати рахунок до 20 числа для безперервного користування послугою.
Якщо у розрахунковому місяці було здійснено перерахунок, Ви побачите цю інформацію у рядку «Інше» електронного/паперового рахунку.
Абонентну плату буде нараховано пропорційно дням користування певним тарифним планом. Тобто, з 1 по 10 число включно буде нараховуватись абонплата за діючим тарифним планом, з 11 по останній день розрахункового місяця абонплату буде нараховано за новим тарифним планом.
Роз’яснення до паперового рахунка з авансом
Плата за такі дзвінки здійснюється за понадлімітне використання секунд відповідно до обраного абонентом тарифного плану.
Податки: ПДФО та Військовий збір.
Дізнатися інформацію про суму рахунку, останні оплати, вартість тарифу за телефон Ви можете самостійно, за допомогою USSD-кодів. Для цього введіть на телефоні наступні комбінації:
*155#9#виклик – довідка по доступних кодах
*155#0#виклик – сума останнього рахунку
*155#2#виклик – інформація про останню оплату
*155#3#виклик – тариф за телефон
*155#4#виклик – категорія телефону (вихід на 0)
Для підключення послуги залишити заявку можна тут.
Обов'язково вкажіть своє прізвище та ім'я, контактну адресу, контактний телефон, детально опишіть суть звернення. Анонімні звернення згідно із Законом Про звернення громадян не розглядаються
Заповніть форму заявки на підключення і наш менеджер
якнайшвидше зв'яжеться з Вами
Відправляючи Заявку, Ви даєте згоду АТ «Укртелеком» на обробку Ваших персональних даних відповідно до умов Закону України «Про захист персональних даних».
Найближчим часом з Вами зв’яжеться наш консультант для уточнення деталей.
Замовити встановлення домашнього телефону або зміну тарифного плану можна в Довідково-інформаційному контакт центрі за номером телефону 0-800-506-800