Шановний клієнте, дякуємо, що обрали Інтернет від Укртелеком.

Ми підготували відповіді на найпоширеніші запитання. Сподіваємося, ця інформація стане Вам в нагоді.

1.     Як підтвердити свою особистість при зверненні до компанії?

Для отримання персоналізованої інформації потрібно вказати Ваш особовий рахунок (ОР), що складається з 16 цифр. Номер ОР направлено Вам у вітальному SMS або Viber повідомленні на номер телефону, який Ви надали при підключенні послуг. Також номер ОР вказується у щомісячному рахунку за послуги.

2.     Як сплатити вартість підключення послуги Інтернет?

Вартість підключення зазвичай вказується в рахунку за послуги. Якщо за умовами підключення необхідно внести авансовий платіж, сплатити його можна на сайті https://ukrtelecom.ua у розділі Оплата => Сплатити за підключення. Оплату потрібно зробити згідно з реквізитами, які Вам надали наші фахівці з продажу послуг.

3.     Як дізнатись баланс та отримати рахунок для оплати за послуги?

Рахунок за послуги формується до 6-го числа кожного місяця. Починаючи з 7 числа рахунок доступний:

  • на сайті https://ukrtelecom.ua у розділі Оплата => Сформувати рахунок. Щоб сформувати рахунок введіть номер ОР та виберіть «Поточний рахунок»;
  • в автоматичному режимі за номером 0 800 506 800;
  • в наших чат-ботах у Viber або Telegram;
  • у Viber повідомленні, яке кожного місяця з 10-го по 13-те числа надходить на номер, вказаний Вами при підключенні. Щоб змінити номер телефону для отримання рахунку у Viber, зверніться до нас будь-яким зручним способом;
  • на електронну пошту. Для замовлення потрібно оформити заявку на сайті https://ukrtelecom.ua в розділі «Допомога => Залишити звернення».

4.     До якого числа потрібно сплатити рахунок за послуги?

Щоб уникнути блокування послуг, оплата за послуги поточного місяця має бути зарахована на Ваш ОР не пізніше 20 числа. Будь ласка, оплачуйте рахунок повністю: сума вказана в рядку «Сума до сплати».

Зверніть увагу, що термін зарахування коштів на ОР залежить від способу оплати рахунку:

  • оплата на сайті Укртелеком ukrtelecom.ua/pay => до 1-ї години;
  • через особисті кабінети банків => до 1-ї години;
  • через платіжні системи Portmone, EasyPay, i.Раy => до 1-ї години;
  • Укрпошта => до 7-ми днів.

Рекомендуємо сплачувати рахунки на нашому сайті ukrtelecom.ua/pay, оскільки при оплаті альтернативними способами може стягуватися додаткова комісія.

5.     Чи блокуються послуги за несвоєчасну оплату рахунку?

Так. Якщо Ви не встигли сплатити за послуги до 20-го числа, їх надання буде обмежено. Щоб продовжити користуватися послугою Інтернет до зарахування коштів на ОР, ви можете активувати безкоштовну послугу «Кредитний період», яка дозволяє відновити доступ до мережі Інтернет до 7-ми днів. Замовити послугу можна один раз протягом періоду блокування:

  • на сайті Укртелеком;
  • в наших чат-ботах у Viber або Telegram;
  • за номером 0 800 506 800 (в автоматичному режимі).

При надходженні коштів на ОР послугу Інтернет буде розблоковано протягом 15 хвилин. Для продовження користування послугами рекомендуємо перезавантажити свій модем/роутер.

Зверніть увагу, що за час, протягом якого послуги не надавалися не з вини компанії, абонентна плата нараховується в повному обсязі.

6.     Як дізнатися, чи надійшли кошти на ОР?

Термін зарахування коштів на ОР залежить від способів оплати. Перевірити, чи зараховано оплату, Ви можете в автоматичному режимі в наших чат-ботах у Viber, Telegram (розділ Фінансові питання => Мої оплати) або за номером 0 800 506 800.

7.     Де придбати обладнання, таке як роутер, ТВ приставка тощо?

Придбати сертифіковане обладнання Ви можете в нашому Інтернет магазині.

Переваги покупки в нас: ліцензоване обладнання, гарантійне обслуговування, приваблива ціна, швидка доставка.

8.     Як діяти, якщо виникли проблеми з послугою Інтернет?

Будь ласка, спочатку самостійно виконайте такі кроки:

  • перевірте свій баланс, можливо, роботу послуги обмежено через невчасну оплату: поповніть рахунок якнайшвидше => активуйте безкоштовну послугу «Кредитний період» до зарахування коштів на ОР;
  • якщо рахунок сплачено: перевірте, чи всі дроти підключені, та чи є живлення на обладнанні;

Якщо після виконаних дій працездатність послуги не відновилась, зверніться до нас зручним для Вас способом. Наші спеціалісти нададуть швидку та висококваліфіковану допомогу.

9.     Які загальні умови надання послуг?

Загальні умови надання послуг визначають публічний Договір про надання електронних комунікаційних послуг (з додатками) і Умови та порядок надання електронних комунікаційних послуг АТ «Укртелеком», які розміщені за посиланням https://ukrtelecom.ua/internet/docs/

10.   Як звернутися в Укртелеком за допомогою?

Звертайтесь до нас зручним для Вас способом:
  • на сайті Укртелекому родзіл «Допомога»;
  • в чат-ботах у Viber або Telegram;
  • на сторінці Facebook;
  • за номером 0 800 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів).

Важливо! Щоб прискорити обслуговування та спростити ідентифікацію на лінії контактного центру, радимо телефонувати з номеру, який Ви надали при підключенні послуг.