Отримувати новини від Укртелеком

Контакти прес-центру

Адреса

Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

12.12.2016

«Інтерактивне TV» від Укртелеком отримало премію Effie Awards Ukraine 2016

Рекламна кампанія оператора стала найкращою цього року в категорії «Телекомунікаційні послуги»

Укртелеком та креативна агенція «Scholtz & Friends Kiev» завоювали срібло конкурсу Effie Awards Ukraine 2016 за рекламну кампанію «Колискова», присвячену просуванню послуги «Інтерактивне TV». Цього року в категорії «Телекомунікаційні послуги» рішенням організаторів золота нагорода не присуджувалася, тож срібло є найвищим досягненням за 2016 рік серед всіх телеком операторів.

«Для нас дуже важлива ця нагорода – адже це перший Effie для маркетингової команди Укртелекому. Це визнання професійного товариства та експертів маркетингової індустрії. Дякую всій команді, яка реалізовувала проект, - коментує Антон Жорін, директор з маркетингових комунікацій Укртелеком. – Тепер наші клієнти точно знають про те, що не потрібно жертвувати своїми особистими бажаннями заради більш важливих та значимих подій. Варто просто поставити «Інтерактивне TV» на паузу».

Слоган кампанії: «Не пропускайте неповторні моменти з функціями запису та паузи послуги «Інтерактивне TV». Розроблена комунікація пояснювала «традиціоналістам» з невеличких міст України технологію послуги доступною мовою та одночасно формувала потребу в цьому сервісі. Основними завданнями комунікації було стимулювання підключень до послуги, чого кампанія успішно досягла, використовуючи канали з великим охопленням - ТБ, Інтернет та радіо.
Міжнародна премія Effie покликана нагороджувати найбільш успішні рекламні кампанії, що проводяться на українському ринку. Під час визначення переможців журі враховує наступні ринкові фактори: збільшення обсягу продажів або поліпшення знань та уявлень про бренд, а також креативність.