Отримувати новини від Укртелеком

Контакти прес-центру

Телефон

(44) 234 12 14

Адреса

Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

17.03.2020

Повідомлення ПАТ «Укртелеком» щодо діяльності в умовах карантину

Укртелеком продовжує безперервну діяльність, адже в умовах поширення коронавірусної інфекції COVID-19 важливість сталого надання послуг зв’язку зростає ще більше.

Разом з цим, для запобігання поширення коронавірусу COVID-19, враховуючи постанову Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року №211, Укртелеком вживає наступні заходи:

  • з 18 березня 2020 року тимчасово припинено фізичний прийом абонентів у своїх Центрах обслуговування.

  • з 18 березня 2020 року частина співробітників переводиться на дистанційну роботу.

  • з 18 березня 2020 року ремонтні роботи проводяться без доступу до приміщень абонентів за виключенням соціально важливих об’єктів. 

Нагадуємо, що у  разі виникнення  питань  щодо послуг, їх можна вирішити не виходячи з дому. Можна  звертатися будь-яким зручним способом:

  • гаряча лінія 0 800 506 800, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів)

  • форма зворотного зв'язку на офіційному сайті у розділі Допомога або за посиланням http://new.ukrtelecom.ua/help//

Задля швидкого опрацювання запиту важливо при зверненні вказати: ПІБ абонента, номер телефону з кодом населеного пункту або номер особового  рахунку та контактний номер для зв’язку.

Залишити заявку в автоматичному режимі можна за одним з цих номерів: 

  • 0 800 506 508 – ремонт телефону;
  • 0 800 506 575 – ремонт радіо;

Пам‘ятайте про важливість дотримання рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України.

Здоров‘я вам та вашим близьким!