До уваги абонентів фіксованого телефонного зв’язку оператора «Інтертелеком»!

Починаючи з 01.05.2021 року абоненти «Інтертелеком» у Дніпропетровській та Запорізькій областях та з 01.07.2021 року абоненти у Вінницькій, Житомирській, Кіровоградській, Миколаївській, Полтавській, Сумській, Харківській, Херсонській, Хмельницькій, Черкаській, Чернігівській, Київській областях та місті Київ, зможуть продовжити використання послуг фіксованого телефонного зв’язку у мережі АТ «Укртелеком» за технологією конвергенції мереж без зміни номеру телефону.

Компанія «Укртелеком» надає конвергентні телекомунікаційні послуги з використанням мережі оператора «Тримоб» та його роумінг-партнера. Кінцеве абонентське обладнання, призначене для надання послуг голосової телефонії у такій мережі використовує стандарт 2G в діапазонах 900/1800 МГц, покриття роумінг-партнера вказаною мережею наразі наявне на майже 98% території проживання населення. Детально з картою покриття ви можете ознайомитися тут (на карті потрібно вибрати «2G покриття»).

Абоненти (фізичні особи) зможуть безоплатно переключитися на користування місцевим телефонним зв’язком за тимчасовими тарифними планами або діючими тарифними планами АТ «Укртелеком».

Для продовження користування послугами фіксованого телефонного продовження користування послугами фіксованого телефонного зв’язку із збереженням номеру телефону необхідно надати згоду в Особистому кабінеті оператора «Інтертелеком» на передачу персональних даних та актуальну контактну інформацію (адресу доставки sim-карти Укрпоштою, та актуальний контактний номер телефону). Для абонентів, які переключаються з 01.07.2021 року відправка sim-карти відбудеться в 20-х числах червня.

Ознайомитися з Публічним договором на надання послуг АТ «Укртелеком» ви можете тут. Додаток до договору, який необхідно заповнити після отримання sim-карти знаходиться тут.

Найпоширеніші питання та відповіді на них:

Як надаватиметься послуга телефонії?

Послуга телефонії надаватиметься з використанням GSM технології. На sim-картці, яку ми вам видамо буде активовано ваш номер телефону, яким ви користувалися раніше.

Чи підходить мій CDMA телефон для користування послугою телефонії від Укртелеком?

Для користування послугою телефон має підтримувати стандарт зв’язку 2G (GSM 900/1800). Перевірте, будь ласка, характеристики Вашого телефону. Телефон стандарту CDMA не підходить для користування послугами від Укртелеком

Де я можу ознайомитися з Договором на надання телекомунікаційних послуг від Укртелеком?

Договір розміщено на сайті Укртелеком => Телефонія => Документація (меню зліва).

Як і коли мені платити за телефон?

Для початку користування послугами сплатіть вартість вашого тарифного плану за реквізитами Укртелеком (зазначені у Вітальному листі, який Ви отримаєте разом з sim-карткою). Провести оплату Ви можете на сайті Укртелеком або ж через інші платіжні системи. Для оплати рахунку необхідно зазначити Особовий рахунок (ОР) або номер телефону Укртелеком. Наступні рахунки вам потрібно сплачувати до 20 числа кожного місяця.

 

Як я буду отримувати рахунки?

Ми можемо направляти рахунок у viber, sms, на e-mail або ж паперовий рахунок. Для замовлення доставки рахунку одним із перелічених способів, вам необхідно звернутися до Контакт-центру за номером 0800-506-800, або на сайті у розділі Допомога => Залишити звернення.

Куди мені звертатися у разі необхідності отримання інформації або технічних проблем?

Ви можете звертатися до нашого Контакт-центру за номером 0800506800. Під час дзвінка, будь ласка, введіть ваш номер Особового рахунку в компанії Укртелеком (16 цифр). Це дозволить Вам отримувати інформацію за вашим номером (фінансові/технічні питання) в автоматичному режимі та прискорить з’єднання з оператором Контакт-центру.

Також Ви можете звертатися до Центру обслуговування абонентів.

Скільки я буду платити за телефон?

При переключенні з Інтертелеком вартість тарифного плану буде максимально наближена до тої, яку Ви платили в Інтертелеком. Остаточна вартість тарифу буде зазначена у Вітальному листі-повідомленні.

У мене є пільги, чи розповсюджуються вони на послуги Укртелеком?

Так, звісно. Для нарахування пільги вам необхідно надати в Укртелеком документи, що підтверджують її наявність.

Як надаватиметься послуга телефонії?

Послуга телефонії надаватиметься з використанням GSM технології. На sim-картці, яку ми вам видамо буде активовано ваш номер телефону, яким ви користувалися раніше.

Я отримав картку, але вона не працює.

Переключення послуг та активація карти, для абонентів нумерації 056 та 061 відбудеться з 01.05.2021 року.

Для інших областей – з 01.07.2021.

Будь ласка, в зазначену дату вставте sim-картку в телефон, що підтримує GSM стандарт, в налаштуваннях sim-картки оберіть режим 2G та користуйтеся послугою.

Чи зможу я телефонувати на мобільні номери? Яка вартість?

Так, зможете. Додатково до хвилин, що включені у вартість тарифного пакету для дзвінків на мобільні номери, ми надаємо безкоштовні 120 хвилин, які ви також можете використати для розмов з операторами мобільного зв’язку в межах України або ж для дзвінків на міжміські номери.

Чи зможу я отримувати/направляти sms-повідомлення?

Ні. Ми надаємо лише послуги голосової телефонії. Отримання або відправлення sms повідомлень не доступно.

Чи буде працювати 3G інтернет?

Ні. Ми надаємо лише послуги голосової телефонії.

Чи можу я змінити тарифний план на інший спеціальний тарифний план (Приємне спілкування 50/100/200)?

Ні. Спеціальні тарифні плани створено спеціально для переключення. Ви можете змінити тариф на регулярні тарифи Укртелеком (Домашній базовий, Домашій безлімітний, Простий)