Smart Line

Твоя зона комфорту поза зоною досяжності

Відтепер домашній номер можна брати з собою у відрядження чи відпустку! Для підключення послуги зателефонуйте з Вашого домашнього телефону за номером 0 800 506 810 та зареєструйте заявку без черги. Дізнавайтеся детальніше про умови підключення та налаштування послуги на сайті http://sl.ukrtelecom.ua.

Підключення «Smart Line від Укртелеком»

Замовити послугу «Smart Line від Укртелеком» Ви маєте можливість самостійно за допомогою системи самообслуговування, якщо ви вже користуєтесь послугою «Інтернет від Укртелеком» або «Оптичний Інтернет». Для цього необхідно виконати такі дії:

  1. Зайдіть на сайт my.ukrtelecom.ua, користуючись послугою «Інтернет від Укртелеком» або «Оптичний Інтернет». В лівій частині екрану введіть у відповідні поля свій логін та пароль доступу і натисніть на кнопку «Вхід».
  2. Виберіть у верхньому меню послугу «SMART LINE» та натисніть. На сторінці, що відкрилась, виберіть у правому меню «Договір». Після ознайомлення з Угодою про надання послуги «Smart Line від Укртелеком» для абонентів – фізичних осіб (послуги фіксованого телефонного зв’язку через IP-мережу) .
  3. На сторінці «Замовлення послуги» введіть інформацію, необхідну для реєстрації Вашого телефону: вкажіть пароль (необхідний при налаштуванні кінцевого обладнання). Система виконує контроль на довжину паролю (мінімум 8 символів, максимум – 20), а також на його валідність (обов’язково повинна бути хоча б одна маленька латинська літера, одна велика латинська літера та одна цифра). Підтвердьте правильність введеної інформації. Оберіть тарифний план.
  4. Після успішного замовлення видається повідомлення, в якому присутній логін нового договору на послугу «Smart Line від Укртелеком». Логін на послугу складається з номеру телефону та домену SIP-сервера, наприклад, 380ХХХХХХХХХ@sip.ukrtel.net. Номер телефону обирається з пулу вільних номерів за принципом «перший вільний». Збережіть в окремому місці логін та пароль на послугу «Smart Line з кодом 892», ці данні знадобляться Вам при налаштуванні кінцевого обладнання.

Замовити послугу в автоматичному режимі можна також зателефонувавши з домашнього телефону на номер 0-800-506-810.

В інших випадках Вам необхідно звернутися до Центру обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком» у вашому місті.

Додаткові послуги «Smart Line від Укртелеком»

Налаштування додаткових послуг Ви можете знайти тут.

  • пробудження протягом кількох діб;
  • подання ідентифікації лінії (номера), що викликає, за умови, що на лінії (номері), яка викликає не встановлено послугу «Заборона ідентифікації лінії, що викликає або іншої аналогічної послуги;
  • безумовне перенаправлення виклику на інший номер телефону;
  • перенаправлення виклику на інший номер телефону при зайнятості абонента;
  • перенаправлення виклику на інший номер телефону при недосяжності абонента;
  • перенаправлення виклику на інший номер телефону при невідповіді абонента;
  • тимчасова заборона вхідного зв’язку;
  • утримання виклику, очікування;
  • повідомлення про надходження нового виклику;
  • «чорний»/«білий» список;
  • паралельний чи послідовний додзвін при переадресаціях;
  • відмова від з’єднання з анонімним абонентом.

Переваги

  • Нетарифіковані хвилини

    Користуйтеся нетарифікованими хвилинами для дзвінків на стаціонарні номери по всій території України.

  • Автоматичне визначення номеру

    З функцією визначення номеру відомо хто Вам телефонує.