Тарифний план "Інтернет-телефон Базовий"

Інтернет-телефон Базовий


139
грн/міс
  • 500 хвилин на міжміські дзвінки
  • ukt_icons_telephone
    Телефонний номер з кодом «892» на Вашому смартфоні
  • ukt_icons_ukraine
    Вільне пересування по території України
  • Працює там де є Інтернет
  • Необмежені дзвінки на номери з кодом «892»
  • 300 хвилин розмов на мобільні номери

Більше про тарифний план

Послуги та платежі
Початковий аванс 360 грн. 4,5
Активація SIP-номеру з кодом «892» не тарифікується3
Розмови з абонентами мереж мобільного зв’язку України, на міс. 300 хвилин
Міжміські телефонні розмови у межах України, на міс. 500 хвилин
Пакет додаткових видів обслуговування (ДВО) «Розширений»16
Дзвінки на номери з кодом «892», на міс. необмежено
Понад ліміт
Міжміські телефонні розмови у межах України 0,29 грн./хв.
Дзвінки на номери з кодом мережі «89Z» (крім «892») 0,29 грн./хв.
Розмови з абонентами мереж мобільного зв’язку України 0,29 грн./хв.
Більше інформації

Ідеальний пакет телефонного зв'язку від Укртелеком для тих, кому потрібно робити багато дзвінків з будь-якої точки України. Телефонуйте на стаціонарні номери в Україні та абонентам мереж мобільного зв'язку України стільки, скільки потрібно.

Для підключення послуги Smart Line зателефонуйте з Вашого домашнього телефону за номером 0 800 506 810 та зареєструйте заявку.

  1. Тарифи діють з 01.07.2021. Мінімальний строк дії – до 30.07.2021. Після закінчення мінімального строку АТ «Укртелеком» має право змінювати тарифи та тарифні плани в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
  2. Тарифний план «Інтернет-телефон Базовий» на послуги фіксованого телефонного зв’язку застосовується для абонентів (фізичних осіб) телефонної мережі АТ «Укртелеком», які користуються телефонним номером з кодом «892», підключеним через IP-мережу та за наявності технічної можливості.
  3. Абонент має право активувати не більше 3 (трьох) номерів з кодом «892» або з місцевим номером за тарифними планами «Інтернет-телефон Простий» та/або «Інтернет-телефон Базовий» та/або «Smart Basic» на один особовий рахунок.
  4. Початковий аванс (передплата за користування послугами фіксованого телефонного зв’язку «Smart Line від Укртелеком», що надаються через IP-мережу з виділенням номера з кодом «892» на умовах тарифного плану та іншими послугами) підлягає внесенню:
    • новими абонентами АТ «Укртелеком»;
    • існуючими абонентами АТ «Укртелеком», особові рахунки яких створено менше одного року до дати подання заявки на активацію номера;
    • існуючими абонентами АТ «Укртелеком», які не користуються будь-якими послугами АТ «Укртелеком» на дату подання заявки на активацію номера.
  5. Активація номеру з кодом «892» за тарифним планом «Інтернет-телефон Простий» здійснюється наступного робочого дня після зарахування початкового авансу на особовий рахунок абонента або якщо початковий аванс не підлягає внесенню, то наступного робочого дня після подання заявки абонентом. При цьому абонент отримує SMS або e-mail повідомлення з логіном, паролем та посиланням на сайт з описом налаштувань для SIP-клієнта. Якщо початковий аванс не надійшов на особовий рахунок абонента протягом 14 календарних днів з дати подання заявки на активацію номерів, то така заявка скасовується.
  6. Облік та тарифікація телефонних розмов – посекундна.
  7. Інші послуги, що не ввійшли до переліку послуг, передбачених тарифним планом, надаються відповідно до технічної можливості та оплачуються за діючими тарифами АТ «Укртелеком» на додаткові послуги фіксованого телефонного зв’язку, послуги міжміського та міжнародного телефонного зв’язку та послуги «Аудіотекс».
  8. Доступ до «Інформаційно-довідкової послуги 0-170», замовлення міжміських розмов по Україні за номером 0-171, замовлення міжнародних телефонних розмов за номером 0-191 та контент-послуг «Інформаційно-довідкові послуги 109 та 1509» тимчасово не надається.
  9. За розмови з абонентами мереж рухомого (мобільного) зв’язку України, розмови з абонентами з ідентифікаційним кодом «89», міжміські та міжнародні телефонні розмови, надані в кредит, справляється додаткова плата в розмірі двох відсотків від суми, нарахованої за розрахунковий період.
  10. При активації або відключенні номеру, чи зміні тарифного плану на інший тарифний план щомісячна плата нараховується пропорційно кількості днів отримання послуг за тарифним планом «Інтернет-телефон Базовий» у поточному календарному місяці (розрахунковому періоді).
  11. При активації номеру чи переході на тарифний план «Інтернет-телефон Базовий» абоненту надається ліміт у повному обсязі нетарифікованих секунд незалежно від кількості днів, що залишилися до кінця поточного календарного місяця (розрахункового періоду).
  12. Невикористаний протягом поточного календарного місяця ліміт на наступний календарний місяць не переноситься.
  13. Тарифний план «Інтернет-телефон Базовий» можна змінити на тарифний план «Інтернет-телефон Простий», при цьому ліміт, невикористаний у тарифному плані «Інтернет-телефон Базовий», на інший тарифний план не переноситься.
  14. Змінювати тарифний план можна не частіше ніж один раз на календарний місяць з першого числа наступного місяця. Для зміни тарифного плану абонент повинен завернутися до найближчого Центру обслуговування абонентів або зателефонувати з домашнього телефону на номер 0-800 506-800 (безкоштовно в межах території України з номерів українських операторів).
  15. Для абонентів – інвалідів першої, другої груп по зору відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» плата за надання довідкової послуги про номер телефону за повними даними, зазначена у статті 1 додатка 1 до наказу АТ «Укртелеком» від 23.07.2015 № 625 «Щодо затвердження тарифів на контент-послуги «Інформаційно-довідкові послуги 109 та 1509» (зі змінами), включається до щомісячної плати за тарифний план «Інтернет-телефон Базовий» та окремо не тарифікується.
  16. При наданні послуг за тарифним планом «Інтернет-телефон Базовий» у рахунок щомісячної плати надається пакет додаткових видів обслуговування (ДВО) «Розширений», що включає такі послуги:
    • безумовне перенаправлення виклику на інший номер телефону / Call forwarding unconditional (CFU);
    • перенаправлення виклику на інший номер телефону при зайнятості абонента / Call forward on Busy (CFB);
    • перенаправлення виклику на інший номер телефону при недосяжності абонента / Call Forwarding on User Not Reachable (CFNRc);
    • перенаправлення виклику на інший номер телефону при невідповіді абонента / Call Forward No Reply (CFNR);
    • тимчасова заборона вхідного зв’язку / Do not Disturb (DND);
    • пробудження протягом кількох діб / Alarm call regular, number of days;
    • подання ідентифікації лінії (номера), що викликає / Calling line identification presentation (CLIP), за умови, що на лінії (номері), яка викликає не встановлено послугу «Заборона ідентифікації лінії, що викликає» (CLIR) або іншої аналогічної послуги;
    • утримання виклику, очікування (HOLD);
    • повідомлення про надходження нового виклику / Call waiting (CW);
    • «чорний»/«білий» список;
    • паралельний чи послідовний дозвін при переадресаціях;
    • відмова від з’єднання з анонімним абонентом / Anonymous Call Service (ACR).
  17. Для користування послугами фіксованого телефонного зв’язку «Smart Line від Укртелеком», що надаються через IP-мережу необхідна наявність:
    • абонентського обладнання (програмний або апаратний SІР-телефон, аналоговий телефон підключений через голосовий шлюз IAD або роутер з інтерфейсом FXS тощо), яке підтримує VoIP-протокол з авторизацією у абонентів;
    • вільної полоси пропускання даних із розрахунку 160 кбіт/сек на одну голосову сесію в точці підключення абонентського обладнання до IP мережі.
    При користуванні послугами фіксованого телефонного зв’язку «Smart Line від Укртелеком», що надаються через IP-мережу абонентам надається можливість встановлювати 2 голосові сесії одночасно.