Магазин

Радіотелефон стільникового зв'язку

Радіотелефон стільникового зв'язку

Повернення

Інформація в розділі "Повернення обладнання" стосується обладнання, яке знаходиться в користуванні абонентів на умовах оренди та має бути повернуто після розірвання договору.

Якщо Ви вирішили повернути обладнання через відділення Нової Пошти ВАЖЛИВО надіслати обладнання в повній комплектації однією посилкою.

Радіотелефон стільникового зв'язку:

Комплектація обладнання.

Зверніть увагу на обов'язковий перелік позицій для повернення (позначені зірочкою *).

У разі не повернення позицій з зірочкою, їх вартість буде додана до рахунку за послуги Укртелеком.

Надішліть обладнання Новою Поштою на адресу: м. Київ, відділення № 191, Укртелеком, ЄДРПОУ 21560766.

Форма оплати: безготівкова, Платник: отримувач. Контактна особа: Архипова Наталія Сергіївна, телефон: 38 (091) 114-72-73.

Увага! Не обирайте реквізити з таблиці, виконувати відправлення лише на вище вказану адресу. Перед відправкою перевірте комплектація обладнання відповідно до опису на сайті.

 

з/п    

Назва

Кількість, шт.

Сума відшкодування у випадку втрати (з ПДВ)

1

Телефон KT1000 (180) *

1

100% відшкодування відповідно до акту прийому-передачі

2

SIM-картка

1

0 грн

3

Трубка до телефону *

1

 

4

Шнур до телефонної трубки *

1

50 грн

5

Антена *

1

100 грн

6

Блок живлення *

1

100 грн

7

Акумулятор *

1

150 грн

8

Інструкція користувача (на двох мовах UA/EN)

1

0 грн

9

Пакувальна коробка **

1

0 грн

 

** Обов’язково запакувати в коробку від обладнання.

У разі відсутності рідної коробки, абонент має придбати коробку підходящого розміру за власний рахунок у відділенні Нової Пошти.
Послуга з доставки обладнання відбувається за рахунок Укртелеком.

Оберіть зручний для вас спосіб повернення обладнання:

  • Завітайте до найближчого до вас Центру Обслуговування Абонентів та здайте обладнання нашому консультанту - адресу та графік роботи дивіться нижче в таблиці.
  • Або надішліть обладнання Новою поштою, попередньо обов’язково в таблиці нижче оберіть область, в якої надавалися послуги та вкажіть ці контакти при відправленні на Новой пошті. Перед відправкою перевірте комплектацію обладнання на сайті.

Надішліть обладнання Новою поштою, попередньо обов’язково оберіть область, з якої надавалися послуги та вкажіть ці контакти при відправленні на Новій пошті. Перед відправкою перевірте комплектацію обладнання на сайті

Завітайте до найближчого до вас Центру Обслуговування Абонентів та здайте обладнання нашому консультанту


Виникли труднощі?

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Дякуємо!

Замовлення успішно створено! Наш менеджер якнайшвидше зв'яжеться з Вами.

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Заявку не зареєстровано.