Магазин

Термінал ONU

Термінал ONU

Повернення

Інформація в розділі "Повернення обладнання" стосується обладнання, яке знаходиться в користуванні абонентів на умовах оренди та має бути повернуто після розірвання договору.

Якщо Ви вирішили повернути обладнання через відділення Нової Пошти ВАЖЛИВО надіслати обладнання в повній комплектації однією посилкою.

Термінал ONU:

Комплектація обладнання.

Зверніть увагу на обов'язковий перелік позицій для повернення (позначені зірочкою *).

У разі не повернення позицій з зірочкою, їх вартість буде додана до рахунку за послуги Укртелеком.

Комплектація обладнання - зверніть увагу на перелік позицій обов'язковий для повернення (позначені зірочкою* та **):

№ з/п

Назва

Кількість, шт.

1

Абонентський оптичний термінал *

1

2

Блок живлення *

1

3

Патч-корд (Ethernet кабель) з роз’ємами RJ-45 *

1

4

Патч-корд (оптичний кабель) з роз’ємами *

1

5

Інструкція користувача *

1

6

Гарантійний талон (при гарантії постачальника)

1

7

Пакувальна коробка **

1

 

** Обов’язково запакувати в коробку від обладнання.

У разі відсутності рідної коробки, абонент має придбати коробку підходящого розміру за власний рахунок у відділенні Нової Пошти.
Послуга з доставки обладнання відбувається за рахунок Укртелеком.

Оберіть зручний для вас спосіб повернення обладнання:

  • Завітайте до найближчого до вас Центру Обслуговування Абонентів та здайте обладнання нашому консультанту - адресу та графік роботи дивіться нижче в таблиці.
  • Або надішліть обладнання Новою поштою, попередньо обов’язково в таблиці нижче оберіть область, в якої надавалися послуги та вкажіть ці контакти при відправленні на Новой пошті. Перед відправкою перевірте комплектацію обладнання на сайті.

Надішліть обладнання Новою поштою, попередньо обов’язково оберіть область, з якої надавалися послуги та вкажіть ці контакти при відправленні на Новій пошті. Перед відправкою перевірте комплектацію обладнання на сайті

Завітайте до найближчого до вас Центру Обслуговування Абонентів та здайте обладнання нашому консультанту


Виникли труднощі?

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Дякуємо!

Замовлення успішно створено! Наш менеджер якнайшвидше зв'яжеться з Вами.

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Дякуємо!

Дякуємо! Ваше звернення відправлено. Будь ласка, очікуйте на відповідь.

Заявку не зареєстровано.